VI Congrés de Periodistes de Catalunya, al Palau Macaya

El VI Congrés de Periodistes de Catalunya que es va celebrar els 11 de novembre al Palau Macaya de Barcelona, va tenir molt èxit de participació, malgrat que no es va poder aprofundir masa en el debat de continguts.

01aacongres
D’aquest Congrés del que podeu trobar +info aquí, destaquem l’article d’opinió publicat per Joana Gallego a La Independent, titulat “Congrè de Periodiesme a mig gas2.

juanagallengo2016

“Que el periodisme viu -com la societat en general- una època turbulenta no crec que sigui cap novetat. Preguntes com què és informació i què no? Sobreviuran els diaris de paper? Com es guanyaran la vida les persones que es dediquen al periodisme? Com fer rendibles els diaris digitals? Caldrà estudiar i què per ser periodista? Com serà el nou model de negoci dels mitjans de comunicació?” [Continua a La Independent]


El congrés va comtartambé amb la participació dels directors de diaris a Catalunya, els fundadors de nous mitjans que s’han creat al nostre país els darrers anys, o figures destacades del periodisme com Andreu Buenafuente i Mònica Terribas, entre d’altres.  També es va fer el lliurament dels Premis Gabinets i Portaveu, que va recollir la periodista Cristina Gallach, Secretaria General adjunta de Comunicació i Informació Pública de la ONU.
La inauguració va anar a càrrec  Carles Puigdemont , president de la Generalitat de Catalunya, i de la Degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Neus Bonet.   Mireu el programa.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s