La hermandad del Santo Angel fa un homentage a la gent gran de sant Martí, a la caseta de la Fira d’Abril 2015
Doscentes persones, que pertanyen als casals d’avis i d’avies del districte de Sant Marti, es van donar cita, a la tradicional a la caseta de la “Hermandad del Santo Ángel”.
El seu president els va donar la benviguda: “Aquest es le nostre compromís amb el districte . Som deudors de la vostra experiència i es una obligació irrenunciable compartir aquest día amb vosaltres…”. Eren la representaicó de 8 casales, amb una coordinació a càrrec de l’Ajuntament de Sant Martí. El Regidor, president,Sr. Eduard Freixedes va dir a la presentació: “En aquest dies d’oci i d’activitat lúdica, i amb més tranquilitat , és quan un pot empapar-se de la extraordinària labor que vosaltres desenvolupeu en el teixit part social de la ciutat…” [+info a Fecac]

d’altra banda, a La Fira d’abril d’enguany també es fa fer homenatge a Una de les dones més velles del fira (mireu la foto), que vna portar La Hermandad Rociera de los Romeros, que l’acte van comentar : “Treballar amb els casals és sentir-se part del barri que t’ha acollit”.