“El meu primer Verdi”: cine per als més petits

SnowmanEl Meu Primer Festival y Verdi Kids  s’uneixen per a oferir una programació estable per als més petits

“El meu primer Verdi”, destinat a un públic de 2 a 7 anys, comença aquest diumenge 13 de gener  de 2013, i continuarà amb sessions matinals,  a les 11,30 hores. Al Verdi Park Barcdona (C/ Torrijos, 49)

Podeu mirar el Trailer promocional al Youtube

Després de l’èxit obtingut en les últimes edicions de “El meu primer Festival” i especialment les sessions realitzades als Cinemes Verdi, aquests dos projectes han decidit iniciar una nova col · laboració: “El meu primer Verdi”, que tindrà lloc els diumenges al matí , a les 11:30 h., als Cinemes Verdi Park.

sherlick2-1El especio cultural VERDI KIDS, dedicat a oferir a nens i pares una selecció del millor cinema d’animació infantil, amb un objectiu marcadament didàctic i pedagògic, ha complert més d’un any. Els dos projectes uneixen les seves forces amb l’objectiu comú d’oferir una programació de cinema d’animació orientada als més petits de la casa.

“El meu primer Verdi” segueix una línia de programació del Meu Primer Festival i oferirà sessions de curtmetratges d’una mateixa temàtica o fil argumental, així com pel · lícules que han passat pel festival amb gran èxit i han deixat aL públic amb ganes de veure-les. Les projeccions de cinema aniran precedides d’activitats lúdiques realitzades per l’empresa d’animació infantil Froggies.

El segell de programació de “El meu primer Verdi” serà un segell de qualitat, artística i pedagògica, on nens i nenes podràs gaudir de peces boniques i diferents adequades a cada grup d’edat. Una programació que convida a pares i mares (i altres acompanyants) a iniciar els seus fills en el món del cinema, ia fer-ho amb propostes diferents al cinema més comercial.

“El Meu Primer Verdi” arrenca amb una programació d’hivern per als mesos de gener i febrer de 2013, amb tres programes que es repetiran entre dues i tres vegades cada un. Mireu la programació.

Les  fotos son de les primeres películes que podeu veure;  “Snowman” i “Selkirk“.)

Deixa un comentari

